SEO

Què és SEO? 
SEO significa “optimització del motor de cerca”. En termes senzills, significa el procés de millorar el vostre lloc per augmentar la seva visibilitat per a les cerques rellevants. Com més visibilitat tinguin les pàgines en els resultats de cerca, més probable és que atreguis atenció i atrauris clients potencials i existents al teu negoci. 

Com funciona SEO? 
Els motors de cerca com Google i Bing utilitzen bots per arrossegar pàgines a la web, anant d’un lloc a un altre, recopilant informació sobre aquestes pàgines i posant-les en un índex. A continuació, els algorismes analitzen les pàgines de l’índex, tenint en compte centenars de factors de classificació o senyals, per determinar l’ordre de les pàgines que han d’aparèixer en els resultats de cerca d’una consulta donada. 

Els factors de classificació de la cerca es poden considerar proxies per a aspectes de l’experiència de l’usuari. La nostra taula periòdica de Factors SEO organitza els factors en sis categories principals i pesos, cadascuna basada en la seva importància general per al SEO. Per exemple, la qualitat del contingut i la recerca de paraules clau són factors clau de l’optimització del contingut, i la vestibilitat i l’amistat mòbil són factors importants de l’arquitectura del lloc. 

Els algorismes de cerca estan dissenyats per a la superfície de pàgines rellevants i autoritzades i proporcionar als usuaris una experiència de cerca eficient. Optimitzar el lloc i el contingut amb aquests factors en ment pot ajudar les pàgines a classificar-se més alt als resultats de la cerca. 

A diferència dels anuncis de cerca de pagament, no pots pagar motors de cerca per obtenir més rànquings de cerca orgànica. 

Per què el SEO és important per al màrqueting? 
El SEO és una part fonamental del màrqueting digital perquè les persones realitzen bilions de cerques cada any, sovint amb la intenció comercial de trobar informació sobre productes i serveis. La cerca és sovint la principal font de trànsit digital per a marques i complementa altres canals de màrqueting. Una major visibilitat i una classificació més alta en els resultats de cerca que la vostra competència pot tenir un impacte material en la vostra línia inferior. 

No obstant això, els resultats de la cerca han anat evolucionant en els últims anys per donar als usuaris més respostes directes i informació que és més probable que els usuaris romanguin a la pàgina de resultats en lloc de conduir-los a altres llocs web. 

També tingueu en compte que funcions com resultats rics i Taulers de coneixement en els resultats de cerca poden augmentar la visibilitat i proporcionar als usuaris més informació sobre la vostra empresa directament en els resultats.